E important să văd că acel business are un aspect interesant- Vlad Andriescu | #23


Fie că ai un business în toată regula sau doar ce ai pornit un startup, probabil ți-ai dori să afle cât mai multe persoane despre tine. Una din variantele pe care le ai la dispoziție când vine vorba de vizibilitate pe internet pot fi site-urile sau publicațiile online, acei oameni care urmăresc și vorbesc zilnic despre tot ce se întâmplă în domeniu. 

Acum că te-ai hotărât să apelezi la o astfel de variantă, primul pas ar fi acela de a intra în contact cu un jurnalist sau cu un om de la acea publicație. Ai email-ul lor, ai internet și telefon, tot ce mai rămâne de făcut este să le scrii. Problema însă, este faptul că acești oameni cărora te-ai gândit să le vorbești despre afacerea ta primesc zilnic zeci de email-uri cu același scop, iar șansele ca tu să te afli printre cei care le atrag cu adevărat atenția sunt destul de discutabile dacă nu ai mai făcut asta până în prezent. 

Ei bine, în acest episod discut alături de redactorul șef al site-ului start-up.ro, Vlad Andriescu, despre:

  • Cum ar trebui să arate mail-ul care să le sară în ochi, de la titlul acestuia până la conținut și modul de abordare.
  • Noua generație de tineri fondatori care apar pe piață și ambiția acestora de a face lucruri
  • Cum crede un jurnalist că ar trebui să arate profilul unui antreprenor
  • Tabăra de antreprenoriat Starup Your Life și modul de organizare al acesteia

Dacă dorești să aflii mai multe despre Vlad sau să îl contactezi, o poți face pe pagina sa de Facebook sau LinkedIn

Dani Rada Written by:

Dacă vrei, poți! :)

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.